onsdag.

nu har jag typ tvättat klart och varit duktig, städat har jag med gjort. hitta massa gamla skolkataloger, årsböcker och bulgarienkort under sängen, nostalgin titta fram åter igen. härliga tider..
annars har det inte blivit mycke gjort.. hos tatueraren med vicky imorse.. du ska vara så nöjd, as snyggt! och nu har jag bestämt mej, jag är ivrig.. som vanligt! bara en gansla viktig detalj kvar, hehe!
sen blev det flum på bibblan som vanligt och sen hem och kolla prison break, dör av spänning juh och en hel vecka kvar suck..
sen hem och nu bär det snart av till olearys och champions leauge.. ska bli gött, en öl ska jag nog ta med.
ser framemot fredagens fest hos peter, nytt folk och självklart min pumor och peter :) kommer bli kanon. på lördag får vi se, har några alternativ!


imorrn ska vi kanske rida, ska iaf på tjejkväll vid 18 hos anna.. kommer bli så kul, inte träffat dom på ett tag. lovely..


även om jag skulle göra om förra onsdagen så skulle det inte gå.. nåt som fattas.. och tattoon är påväg.. så nära.. hehe! kulturtönt....


nej, bäst att klä på sig lite vettiga kläder och käka nåt kanske..
tack care.

Kommentarer
Postat av: Jessica

henke larsson henke larsson ole ole ole! :-)
ölen god, matchen trist, resultatet bäst!
Ses imorrn bruden! kanske i nya dresses ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback