underbara dagar!

inte så mycke mer att säga än att de senaste dagarna varit helt underbara! grillningen hos mackan var super mysig, lite fotboll också.. min fot skulle jag gärna kapa av iofs. tjejkvällen i onsdags blev ju kanon! alltid lika mysigt med er pumor! puben var skoj även fast minnet sviker mej ibland, iaf framåt små timmarna men nån har visst påmint mej kanske bra! igår var det visst en typiskt bakistorsdag och skönt va det.. alltid mysigt med lite film och sällskap! men dom senaste morrnarna slår nog det mesta!

nu har jag bokat min flygbiljett och många läskiga scener har redan dykt up, jag är såå fjantig men vad gör man inte för lite daimen rice. kommer bli en mysig helg nästa helg. ser jag framemot.

annars blire styrelseutbildning idag och imorrn.. blir nog både skoj och ganska långtråkigt. men men, ska nog överleva!


tack för presenterna, du gör mej så glad, och det är nog bra.. ses ikväll!

nu kommer pärlan snart och då traskar vi ner till stan med den lunginflammations sjuka disa sen bär det av till ljungnäs!
ciao..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va utbildningen j-tråkig?
I´m happy when you´re happy :-)

krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback