underbart tentaresultat och underbara vänner!

dagen börjar med att jag vaknar och inser att jag ligger och kramar min kudde stenhårt, hmm, skumt? men somnar om ganska gott fortfarande kramandes.. vaknar igen och pallar mej upp till skolan som ska bli den bästa historiaföreläsning som jag varit på.. sjukt trött först med piggna till efter rasten när jag fick reda på mitt tenta resultat.. jag klara den och det är verkligen helt sjukt för värre omständigheter kan man inte ha, och hoppas aldrig jag får uppleva några av dom igen, vissa saker kan ju ha bättre taiming.

sen ringde pärlan och vill te stan och bokrean så idag har jag känt mej som lite av en nörd.. jag är inte den som läser mycke böcker men jag fastna för väldigt många.. förvånad av mej själv men det är väl kul? sen kom jessie och våran oplanerade shopping runda tog form. va ju jessie vi skulle hitta kläder åt men hitta ju självklart massa till mej själv så nu behöver jag inte tänka på vad jag ska ha på mej till helgen, inte för att jag brukar bry mej så jätte mycke men ändå.

efter 4 timmar på stan så gick jessie och jag hem till henne för lite mat och vin. det var en rolig och nyttig stund vi hade. hon är ju typ den bästa jessie som finns, ingen tvekan nånsin. folk ska vara glad att dom har dig i sitt liv. det är jag.

jag har en känsla i magen, men mer nämnar jag inte om den nu.


förövrigt jag är så trött på min telefon ibland. och nicklas, jag är din chef, det trodde du aldrig, haha!


haha.. nej, världens bästa är du nog inte på att förklara saker, men vad gör det.. man kan inte vara bäst på allt :) av någon anledning ser jag framemot nästa vecka.. och du, drick inte för mycke champagne nu.. inte bra för er gamlingar som sagt :) sovgott sen...



gonatt världen, ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: Snesteg

Vem kallar du gammal egentligen hörru..bara för du inte får sitta i en jacuzzi å dricka champagne på Stureplan..hehe,take care..

2007-03-07 @ 02:03:11
Postat av: Snesteg

Du ska få ta del av mina kloka råd om en vecka,nu blir dt museum faktiskt,Gamla slottsmuséet har kag lurat md mig dom andra barnen till..vi höres,pussen

2007-03-07 @ 10:56:58
Postat av: Jessica

du e bara för bäst ibland! Inte van att höra sånt men det värmer ska jag säga! Och du, dido! Vi får köra en repris sen :-)

Akta magen.. :-)
P&K

Postat av: Jessica

jet du.. att..
nu läste jag det igen och nu började jag nästan gjåta lite.. måste bli bättre på sånt här!

2007-03-07 @ 14:31:17
URL: http://jesssie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback