vårsolen..

man mår så bra när väder är så fint som det är.. våren är här och det är såå underbart! igår satt pärlan, vicky och jag i solen och käka och bara nöjt och idag har tobbe, mackan, anna, jag och världens sötaste disa varit ute och gått och haft picknick, bara njuter.
mår så bra men det finns det ju fler anledningar till..
annars så satt vi på möte igår i 3,5 timme.. gött gött. nåt kom vi nog fram till iaf, och nu är vicky och pärlan med också, kommer bli great! sen bar det hem till the guardian, bra film men andra saker var bättre som t.ex. sovmorgonen idag som jag unna mej. får nog hoppas på några fler...
ikväll ska vi ut till mackan och grilla ett gäng, och jag är såå sugen på vin, måste ha nåt med solen att gör, eller inte.. sugen är jag iaf!
längtar tills imorrn, tjejmiddag med alla mina pumor och så får jag ju mitt efterlängtade vin, sen blire nog puben och nån öl, aldrig fel! kommer bli great...

har ju glömt att gratulera fia och klas hemma i motala en gång till, husägare.. stort gumman. är så glad för eran skull, och ett eget rum får jag ju hyra, kom ihåg det till sommaren, haha!
jobbet har ringt med, vill ha hem mej och jobba 4-18 april, smickrande.. sofi, vore grymt kul.. men du skulle nog inte få så mycket jobb gjort med en vickan tjatandes på ditt kontor jämt :)

skönt att ha dig hemma igen.. och tack. hoppas vinet smakar bra hela dagen/kvällen..

njut av solen kära vänner för snart är den nog borta!
ciao..

Kommentarer
Postat av: Jessica

imorrn är det gänget som gäller :-)
synd att jag inte hann va me er lite längre idag.. :-( Får ta igen det snart tycker jag!
Kramkram

Postat av: fiaa

hihi hej gums tacktack gullig du e...klart du får tt rum i sommar har man lovat så har man!men du..vi ska kolla tapeter o så på lördag till hela huset så va snäll o fundera ut färger du vill ha;)hihi!
vårsolen e underbar e ute heeeeella dagarna på dagis nu..underbart!!!!!!!!!!!!!!!pusspuss gumman du e super!saknas!!!!!!!!!!!

2007-03-14 @ 07:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback