veckan som gått

har blivit ganska mycke fest denna vecka.. i onsdags så var det ju karma och var uppe och jobba där sen sex på morgonen till typ fem på eftermiddagen, var skoj.. vi hade ju inte så mycket att göra i loungen så vi sprang mest och var social med alla roliga människor. sen var det dags för banketten och finkläderna. pärlan och jessie följde med hem hit och fixade iordning oss sen bar det av till fördrinken på kåren. godmat, trevligt sällskap och mycket gott vin! middagen höll på till runt elva kanske sen plockades borden bort och det blev dans istället.. mycket buggande för mej och pärlan.. runt ett bar det av till taket för efterfest.. hur skoj som helst med mycke trevliga människor överallt, alkohol som flödade och intressanta samtal. tillslut var det dags att gå hem och lägga sig.. oväntat men mysigt! ibland inser man vissa saker...

torsdagen gick jag mest och va lite bakis och hängde med anna och mackan! puben på kvällen med hela gänget. trevligt men gick hem tidigt!

i fredags var jag, malin, anna och mackan och red i mönsterås. haha, hur kul som helst även fast mackan snodde både min häst och sadel.. men jarlfridur var fasen lättare att rida än kári, eftersom jag verkligen kan rida.. hehe, neeej. märker inte ens att stigbyglarna sitter helt snett.. godmat fick vi av annas kära mamma när vi kom tillbaka! det bar av hem till jessie på fest på kvällen eftersom hon hade besök från stockholm. mycket kul fest men mycke sång.. gamla hederliga låtar kan göra så mycke... vi skulle till ernesto och vickan och jag går in, men då kommer tydligen inte anna, zander och mackan in, för fulla och mackan hade för trasiga byxor. så vi fick snällt palla iväg till palace och hängde där hela kvällen. pigg som en lärka på lördagen och tur var väl det för det var dags för fest hos david igen. mys här innan med jessie, vickan och anna, man kunde tro att vi var på efterfest och inte förfest, men kul var det.. festen hos david och kåren var ju också skoj.. många som tyckte det var skoj att bjuda mej på massa shots och drinkar men hem tog jag mej ändå.
idag var anna, vickan och jag och käka pizza sen gick vi hem hit och dog i min säng och mest flumma.. vi är allt roliga vi tjejer :)
annars är jag så nöjd med mina vecka.

nästa vecka blir det nog lite plugg och mest häng med mina tjejer!


hoppas du kommit fram smidigt till stockholm och att du njuter av hotellet, du slipper iaf ettan på 3 kvm med en ratt. var grymt att träffa dg i onsdags. sovgott sen när du är framme, det ska jag göra nu när jag bloggat och allt, hehe!

 


nu ska jag sova..

take care.. ciao


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jet du.. att..
vi va ju helt klart bäst på att flumma INNAN festandet dragit igång igår :-) fis-fisk? What´s the different? hehe pusss

2007-03-05 @ 00:10:09
Postat av: Puffen

Tjosan du puffen,framme å 2 öl rikare så inser man att man behöver inte mkt för att bli på bra humör igen,bra md tvättservice i framtiden oxå,nu blir dt hotell-sän a´la 180*200

2007-03-05 @ 00:46:24
Postat av: vickan

glöm ej fredag på ernesto! puss!!

2007-03-05 @ 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback