snart är det dags..

helgen har varit kanon, capsen i fredags blev väldigt lyckat med roligt folk, kåren var spännande med ett oväntat samtal och bodyshots men skojiga människor, tokigt tokigt. lördagen var jätte skön med beachvolleyturnering. 0 poäng fick vi men vi kom inte sist för matchen om sista platsen tog "huvudfaddrarna" eller hur emil :) min kära david vann ju skiten och jag fick pris av honom, tack ;) haha. du är så rolig du!... kvällen spenderades med mat i lokalen och avtackning. det var väldans trevligt tyckte jag. kåren resultera i allt för många jäger och tequilashot och ganska många tokiga fyllekommentarer som jag skrattat ordentigt åt dagarna efter, men det får man bjuda på. skönt helg måste jag säga.

nu längtar jag mest till torsdag och abslout gotland. då är seminariumet avklarat och jag får åka bort och bara ha kul med allt skoj folk, stefan och alla ska ju med från halmstad med, kommer bli guld.

klippt mej har jag också gjort, niice niice!
det är snurrigt uppe i huvudet. jobbigt jobbigt! och jag är glad över att mina vänner finns.
annars är jag lika glad som vanligt.. och det gillar jag. wiii..

jag får sån härlig känsla när jag lyssnar på "för kärlekens skull" med ted. me like...

det är väl snällt att jag ger dig nåt att skratta åt.. :)

kanske ska plugga lite till så jag blir v med lite av ångesten, men nej, ska nog kolla tv. jag är trött och har ont i huvudet och vill sova.. jag älskar att sova..

 lite kort sen capsen och beachvolleyn.
           


take care. ciao.

Kommentarer
Postat av: vickan

snygga bilder:) 3 dar kvar! puss

Postat av: Jessica

ja det ska bli så sjukt skönt att komma bort och (förhoppningsvis) bara ha kul!! p&k

2007-05-08 @ 17:10:10
URL: http://jesssie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback