helgen..

jag är en zombie.. efter idag, hur ska man orka jobba i 40 år sen? jag är död efter en dag. suck! första dagen som lärare funka ju, kul som attans ska detta bli men gud vad svårt och jag kommer nog få känna på riktig nervositet.. första lektionen imorrn, jag dööör, men två av mina nollor som åskådare, shiit!

annars har helgen varit det underbaraste.. ensam hemma, men själv i ett stort hus själv vet folk att jag inte vågar så sällskap fick jag, and i loved it! hade nog helst önskat att helgen inte skulle ta slut men det gjorde den ju, tyvärr. allt har varit så sjukt bra, förutom att vi förlora den ödesdigra matchen och allt för många av mina lagkamrater föll i gråt. jobbigt att se.. men jag är iaf stolt över dom och deras genomförda höst, vissa har utvecklats så mycket! den efterföljande middagen och festen på harrys var lyckad.. jag skulle självklart hålla tal och ta avsked av den bästa tränaren i hela mitt liv, full och dan, var nog en grann syn! sen flödade alla komplimanger och det bästa och mest chockerande var nog att höra att jag har kompetens till allsvenskan, tack roger.. sen blev det dans hela kvällen och en av dom mest lyckade kvällarna på harrys, men det har sina förklaringar. sen blev det käk från gamla hederliga med eller utan för att sen cykla hem, gå promenix med wilma kl 03:00 för att sen ha det djupaste samtalet på länge vid köksbordet i ett antal timmar, det var nyttigt och fruktansvärt arg var jag men men, en annan historia..
fredagen var lugn med käk och vin och söndagen var lugn med pizza och mjölk, jummieee.. och som vanligt får man samtal om alla katastrofer denna stad för med sig under bara en helg, tragiskt men ofta är det faktiskt komiskt.
och nu är man tillbaks i kalmar och ska faktiskt ta tag i mitt fotbollsspelande, fick nu ett mess från ett div. 2 lag igen som bjöd in till en testmatch och jag är bara så glad!

helgen som kommer kommer inte bli dålig den heller, klassfest och novischen.. har ju faktiskt helt plötligt hamnat i ett grymt lag, kommer bli kanon detta..
men fan vad jag babblar på, vem vill höra om min helg.. men så skönt är det att skriva lite.. och nu smnar jag snart så gonat världen..

mupp, me love you!
ciao.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jaaa, matcher på närmare håll nästa säsong?! I´ll be there baby!
dido..!

2007-10-01 @ 22:44:22
Postat av: Helojna

jag tycker om att höra om din helg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback