några småsaker..

har några saker att säga bara..

igår såg jag det mest patetiska i mitt liv.
igår blev jag rädd, ännu en gång.
igår blev jag förbannad, ännu en gång.
igår var det hur underbart som helst att segla, tack johannes.
igår blev jag intervjuad av motalatidning, och jag var glad och chockad.
igår fick jag finbesök över ett glas vin på eftermiddagen. väldigt trevligt, tack emil!

hur kul det är att gå ut med en kille för att sedan leta tjej åt honom.
att spontanutgångar med lite öl alltid är roliga.
att det var kul att läsa tidningen imorse.
att jag saknar karlstad allt för mycket för mitt eget bästa.
att jag vill spela fotboll och det ska jag få nästa vecka om jag får ner mina skor.
att jag har massa pisstråkiga saker att plugga.
och att jag längtar sjukt till lördag.

oj, blev visst ganska många saker..
en sak till.. jag är kär..
 ..i ett par skor för 900 och det är väldigt jobbigt att inse att lilla jag aldrig kommer ha råd med dom!
ciao!

Kommentarer
Postat av: Hilda den vilda

så himla kul att ni med hängde med igår..var ju riktigt myspys fast ja blev så sjukt trött och blev fokuserad på maten haha..annat blir det på lördag..då du..hehe..puss

2007-09-13 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback