jag har fått ett jobb!

jag har varit på mitt första arbetsintervju och jag har fått mitt första "ordentliga" jobb. och med ordentligt menar jag, ett meningsfullt jobb där jag får göra nåt jag verkligen vill. jag får hjälpa människor som behöver, hjälpa dom till en så meningsfull vardag som möjligt. jag gör nåt jag kommer ha nytta av i framtiden och jag kommer lära mej så frukansvärt mycket. jag är bara så glad och det ska bli så himla roligt.. tack för det!
sofi, jag kommer sakna dig och våra små pauser, oskar, du får kasta majonäs på nånannan och magnus, nu får du hitta ett nya offer. trott eller ej, det jobbet har betytt en del eller vissa människor har betytt och betyder mycket.  mycket som hänt där åren efter studenten, mycket har jag lärt mej och mycket kommer jag aldrig glömma. tack för det. min andra hälft oskar träffa jag ju också, tacka gud för det.


sommaren i kalmar kommer bli bra, det vet jag!


förövrigt är reklamen som går nu om AMF-pension så sjukt rörande.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Är så glad för din skull!! Men fan att jag inte tänkte längre tidigare.. Då hade vi kunnat ha girls summer och bara varit galna! Men va fan, det går ju bussar :-) Ses på måndag? puss babe

2008-04-11 @ 07:55:58
Postat av: Jennie

wohooow, vickan i kalmar i sommar, vickan i kalmar i sommar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback