sömnbrist..

jag trodde aldrig att det skulle vara såhär.
jag har inte sovit en blund på hela natten utan lyssnat på skrik och lekt i ett torkskåp så jag borde sova, inte blogga. men det är skönt att blogga.

det är fan svårt det här.

när jag vaknar runt två så ska jag springa till en vän, eller flera. dom vet att jag kommer hoppa på dom och varför också, dom är söta. hihihihihihi..

usch, nu ska jag sluta vara bitter för det är jag egentligen inte alls. jag har nog mest sömnbrist. jag ska sova nuuuu,
hahahahahaha, man känner sig typ full när man har sånhär sömnbrist. kanske ska prova det ikväll kanske? eller nej, jag tycker om att sova..
hörs dagboken
godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofia

VAKNA NU OCH KOM!!!!!! Saknar dig!!

2008-12-13 @ 11:01:34
Postat av: Linda

du är utmanad =) kolla bloggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback