stööörande

faaan vad irriterande att man stör sig på saker man aldrig ens skulle tänka tanken om att bry sig om annars... men det är ju faktiskt en ganska speciel situation.. och egentligen är det jävligt fint. men dock såååå störaaaaande..... och jag blir rädd, men bara lite. för jag vet egentligen men ändå så blir det fel och ja, då blir jag lite rädd, för mej själv och för andra. denna vecka ha jag varit rädd, jag är rädd. jag älska skriva i gåtor. ha! så det såååå

jag längtar efter mammas julbord.. det är fina grejer det! så kan det inte bli julafton och framförallt annandag och lite bal så jag får träffa hela kompaniet med flera hemma, planerna smids och jag har börjat längta. det är fint med en såkallad hemvändarkväll en gång om året. viktiga greejer va.

annars är det jävligt gott med trevligt folk och att dricka öl... bara för att det är gott!

jag har inte haft den tiden jag behöver för mej själv. imorrn ska den tas.. för jag måste göra en väldigt viktig sak. och det behöver jag tid för mej själv att göra, för det är viktigt! och som sagt. jag tycker om att skriva i gåtor... det är kuul. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback