två kärleksförklaringar!

jag har verkligen, på riktigt, verkligen på riktigt, insett en sak... (även fast jag visste det innan också)

jag kan inte må bra utan en speciell människa. helt sjukt. she means the world to me. så enkelt är det!
det är till och med så att jag inte kan skriva ner hur jag känner för det går inte förklara! jag är iaf väldigt lyckligt lottad!
i tider som dessa blir allt så himla klart.. och det är så förbannat skönt. så ja.. jag kan inte må bra utan henne! vi tar oss igenom ALLT! och vi är starkare än nånsin! och som hon säger.. "hon vet vem hon är!" och faaaan att hon inte får äta sourcream chips ikväll, det är KATASTROF! we måste fixa.


och en annan sak har jag också insett. jag saknar så in i helvete! och det är så förbannat bra och gör mig glad.. så fucking jävla glad. wwwiiiiiiii!


i helgen kommer några, typ 6, vänner hemifrån och det kunde inte bli ett bättre tillfälle. fan vad dom behövs! ahhh, ska bli så kul! för det är ju faktiskt 89-års jävla födelsedagsfest!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback