whitenight och imorrn!

jag har varit på white night. jävligt oväntat bra kväll, jag fick ha en hänga-med-min-nya-bästis-kväll, vilket var fan fint, och det var en bra kväll. bästa förutsättningarna innan med räddare i nöden som kom till undsättning och verkligen världens bästa sms. sen fick jag bitchslapa lisa, och hon älskar mej för det. haha, och det gör fan jag med. hahaha. fatta vad kul! hårt var det, förlåt. hahaha. jag träffa människor jag inte sett på länge, det var riktigt skönt. sånt är skönt.

jag har jobbat natt massa också. och jag har blivit sjuk, jag orkar ingenting, glömt bort att det känns såhär, tack vare det. jag är död, när man har väldigt mycket sömnbrist känns det ibland som man sitter utanför sin egen hjärna och glor på sig själv som inte funkar utan sin hjärna, är det så det känns att vara hög kanske, usch. fan läskigt, jag vill aldrig bli hög. men på jobbet är det mörkt mest hela natten men ingen vila för det inte. men jag tycker väldigt mycket om mitt jobb, fast minst på natten, och undrar varför jag är så dum som inte jobbar mer.

och så har jag kommit på idag att imorrn kan jag säga imorrn, att imorrn kommer du. shit. what a feeling!

Kommentarer
Postat av: Okänd

Din positiva inställning ger styrka...

2008-12-23 @ 00:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback