packångest, ehh!

jaha, då ska man iväg till hultsfred med the pearl. ska bli skoj! jobba lite, men mest flumma och ha kul och träffa människor! men så kommer vi till det här man alltid måste göra innan man ska iväg, packa. hon och jag sitter mest och msn:ar om att vi borde packa. men varför gör vi det inte? jag blir tokig. PACKA NU, linda!

annars är det fotbollsträning innan, kommer knappt hinna träna men alla tillfällen måste tas. jag älskar att få ställa mej i mål och rädda några skott.

annars så måste ju nämnas att jag är så fjantig att jag blev tårögd igår när zlatan gjorde sitt mål, det är så viktigt. det är fan jobbigt att kolla när sverige spelar, pulsen är allt för hög, men det är ju det som gör em till det det är. denna månad kommer mest handla om fotboll faktiskt. hejdå grekland som en fin människa sa!

jag är nyfiken på hur sommaren kommer gå, en sak är säker iaf, det kommer gå jävligt fort. bara jag får tillbringa den med mina nära och kära är jag nöjd och det finns inga tvivel till det.

harrys i motala i helgen va lyckat. det återseendet jag fick då är inte att leka med, abslout inte. i´m stuck.

jag längtar till midsommar och något mer.. simple as that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback