bästa helgen i mospeak.

tror inget kunde gå bättre än i lördags hemma i motala. vinst och de som känner mej vet hur bra jag mår när jag får spela fotboll. stressa vidare till överraskningsfesten för johan. storma in under presentöppningen och hitta sin plats efter som det var seriösa borsplaceringar. kunde inte fått en bättre plats. de flesta var från jönköping och massa nya ansiktet, i love it. talen höll klass (eller inte), dansen spårande (som vanligt "var är min sko?"), drickat var gratis (som allt annat), maten var god, shoten flödade (nehe!), alla var på jätte bra humör och jag fick släppa loss med yngve, martina, malin, lisa och alla igen. fick bästa placering och lärde känna victor som gjorde halva festen, yngve och jag hade våra små fasoner vid bordet (censur). festen fortsatte hela natten men jag var tvungen att bege mej till harrys vid ett för att träffa alla andra som bl.a. var på 30-årsfesten. harrys var överförväntan och det var riktigt skoj. efterfesten var fylld av minnen och super mario. bästa kvällen i motala på mycket länge.

så förra veckan kunde jag inte gjort bättre.. uppsala, fotboll, festen och allt annat. fick ju en hel kväll med min älskade oskar också. de stunderna älskar jag. allt var perfekt (okej, inte tågresan hem i det bakfylletillståndet)

nu är man tillbaka i kalmar och ja, vad finns att säga. plugg är ett ord iaf! der untergang är ett annat. förvirring ett annat.

kvastkamp snart med. laddad till tusen på torsdag kl 12 skulle jag tro. imorrn ska lisas och mina kläder sys. haha, spännande projekt kan man säga.

annars så tänker jag inte säga mer.. det tillhör mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback