lyckilycka!

sånna där dagar när man bara gåroch ler och bara gör saker som faller en in är fan det bästa som finns. inget speciellt som hänt utan man känner bara lycka liksom. jag älskar dom och idag är en sån dag. och det kommer hålla i sig sååå länge, det vet jag! tjaaallaaalalahaaalalaaaaa..

jag har hittat mina två jämlika (kan man säga så) var iofs länge sen jag hitta dom men faaaan vad jag är lycklig att jag har dom! tookgalet..

i lördags var det fest här, jag som skulle ha fest för lite av mina närmaste bara. lyckat, noot! meeeen fan vad foolk och faaaan vad kul det var! kåren va fan roligaste på mycket länge, shaaakieeshake! ahhh! jävla hälig lördag helt enkelt. söndagen hos lisa var fan klockren i ett avseende. det va fan roligt egentligen.. looove!

sen vill jag bara säga. heeeeeeeeej, hemskt så mycket heeeeeeej! (hmm, undra vem jag fått det ifrån) men vi gillar´t...

och så ett tips.. om man inte har nåt att skratta åt, skratta ändå.. för faaan vad man inte kan sluta skratta sen.. och vet ni att man mår såå bra då, det är vetenskapligt bevisat, det säger min lärare

looooove!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att läsa hur glad du e... Bara att njuta vännen, de förtjänar du. Kram

2008-10-06 @ 22:21:10
Postat av: Lisa

I LOVE YOU!

Postat av: OttO

blev så glad att ni kom idag =) puss!

2008-10-07 @ 21:05:36
URL: http://oliveira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback