lucky luck

jag älskar dessa lyckorus som gått genom mej mina senaste dagar.

helgen är ett enda stort lyckorus.  sleepover heela helgen låång. bäst! egga fick en ny betydelse och inte fan klagar jag, nej nej, helgens lätt STÖRSTA höjdpunkt! det är veeery nice. smslyckodans och asfalts-ta-igen sen-och-enbart-ta-in-lycka. lycka av det som satt jämter mej och det som händer. lyckodans och lyckotårar. fiinfiiint nattsamtal och flum och ännu mer lycka. det är fiiiiint. eller som lisa skulle sagt, det är fantastiskt eller som fia skulle sagt, det är perfekt. så just det, allt det är det!

haha, det är kul. det är nåt ovanligt och det är så jag vill ha det. jag gillar sitsen, jag är faaan nöjd att jag sitter i den så jag sitter bekvämt.

haha, allt är fiint. typ!

bara att jag inte vill vara 1 % av befolkningen, men nån ska väl vara det också iofs. och inte fan går jag ner mej ändå. i´m strooong. just det, det är fiiint! 2 veckors ovisshet kvar. och tacka vet jag mamma för stödet! du är bäst!


ahh, ge mig mitt godis snart också, jag har väntat läänge nu!..

imorrn ska jag luncha med min hero emil.. och så har jag ju faktiskt spelat fotboll igen, aaahhh, gud vad jag älskar den sporten och framförallt när den är inomhus! wiii...

hade fiiiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback