fotboll

ja, fotboll, jag älskar den sporten! love love love till den! kärlek till den där underbara bollen som gör svinont att slänga sig framför på stenhåd underlag och kallt. men jag älskar det. jag älskar att bli dyngsur och på konstgräset idag så saknade jag leran. haha, ja sakna leran. sjukt egentligen. men jag älskar det! jag älskar att slänga mig och ta en stenhård boll och klistra den. idag var jag tokigt taggad. trodde inte jag skulle kunna koppla bort stressen men titta, bästa sättet nånsin, typ. eller ja.. det är det, det vet jag sen många gånger innan. ahh, jag vill ha mer. jag vill hoppa upp och ner mellan stolparna och slänga mej mellan stolparna så jag blir så trött så jag spyr, jag vill springa mig totalt död. den största njutningen är nog att ta den där omöjliga stenhårda bollen och få svinont. aaaaahhhhhh... mitt livs största kärlek, som aldrig kommer lämna mig, ja, det är min kära boll och mina handskar det! tack till dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback