inget alls

jag ska bli faster, det är förbannat jävla kul. fatta storebror, det händer väl inte. neeej, haha fast det gör det faktiskt. och hysterin är galen hos bruda.. jag är glad. och det är jätte kul att kalla mamma och pappa för farmor och farfar, fatta vad gamla dom blev helt plötsligt, mohahahha! GOD JUL önskar FARMOR OCH FARFAR hahahahahahaha

jag ska jobba ihjäl mej i sommar så är det. långresan är nu mer ett måste inom en snar framtid än bara ett måste nångång! nu kööör vi som man säger... svenska ska det läsas med, helt bytt inriktning, bli tufft men jävligt mycket bättre! och klar med nån utbildning blir jag väl aldrig

ÅRE åre ÅRE åre ÅRE! 15 days to goooo...

jag älskar att alla mina serier börjar igen, wiiihhååå.. i löööve.. jag har tagit mej tid att idag då jävlar ska de bara nördas, eller jag har redan börjat. nu är det gossip på tur...

ojoj, nu händer det grejer.. nördningen får vänta i 1 timme, promenad med emil om 10 min. hurry hurry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback