tid?

igår var jag trött, sur och gnällig för jag var stressad uttömd och bitter på att jag var så trött och hade så mycket att göra.

idag är jag pigg, glad och studdsig fast ja är stressad och har massa att göra.

så kan det vara!

jag vill träna fotboll idag, jag ska pyssla med karma, jag ska hämta körkort och lämna tp och jag måste tvätta och städa och jag vill verkligen umgänga med fisen! hmm, kan jag få 29 timmar detta dygn? nehe, det var ju inte riktigt snällt av gud

det är kul och intressant i skolan och jag får sitta jämter lisa och det är kul och intressant det också, även fast jag inte kommer ha nåt liv och alltid vara stressad i 1,5 år känns det som. men jag och lisa kommer ju ses iaf. alltid nåt. för svensklärare ska vi bli. och alltid prata i morfem och inte fonem, typ.. eller nåt


jag längtar tills jag får sova för då är han min love här. det längtar jag till! jaaa för det gör jaaaag!

tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback